G-star Raw 96jeans <3 Evisujeans

YO  !
idag vakna jag 10:11 och fick panik och smsa soheil att han skulle komma hem.. för vi skulle på stan och vi skulle inte så sent och han va hos mickis och de tar ju ett tag och gå hem också..=)
vid 12 kom han typ hem eller nå och typ 1 var vi i stan :)

Det enda jag ville göra i stan var ju och söka efter Evisujeans då.. vi gick till Gateone i Gallerian för att kolla om dom har men dom har tydligen slutat sälja de (?) och vi leta vidare och jag hitta inga Evisu.. haha fick typ damp.

Inne på NK såg jag en kille som hade Evisujeans men jag våga inte fråga vars han hade köpt dom för han var typ me massa kopmpisar.. och sen ute nånstans gick de förbi en kille helt fort och han hade Evisujeans och så tänkte jag springa efter honom men jag vågade inte fast jag sa nu jävlar ska jag fråga ^^ haha men jag sa så igen tredje gången bara för att jag verkligen vill ha dom .. men bara för att jag sa att jag ska fråga nästa som jag ser nån så såg jag ingen mer fick damp och smsa evis och frågade om jag ska köpa G-star raw 96 jeans istället, men hon sa nej att jag hellre ska komma hem och köpa Evisu i lule istället, fast när hon väl såg hur jeansen ut börja hon tycka att dom är svinsnygga ode och bad mig köpa 96jeansen... de vart en massa tjorv, shit va jobbigt de va :D haha..

TILLSLUT kom  de en kille me Evisujeans in till G-star affären och jag frågade han faktits :O han va typ sur och bah: internet... jag typ jaha.. och eftersom jag inte ids beställa från internet och betala 3000 spänn bestämde jag mig för att köpa 96jeansen :) men när jag väl ska köpa dom får jag ångest.. eftersom Evisujeansen har väntat på mig sen i somras :p ja..ännu mer tjorv och btw soheil fick damp på mig eftersom han hade köpt hantlar som vägde 20kg typ och han fick stå och vänta på att jag skulle bestämma mig i 3 timmar (A)

Men jag vart sur på mig själv också för att jag inte hitta Evisu, så då testa jag 96jeansen, dom va ASNYGGA! och då när jag bestämde mig typ till 99% ringde jag pappa och berätta om jeansen.. HAHA han sa att han inte brydde sig ode och att de är mina pengar som slösas..och inte bara de, han tyckte inte jag behövde mer jeans bara för att jag har 13 andra där hemma ^^

Efter att sms:at och ringt evis tiotusen gånger ställde jag mig i kö och betala för 96jeansen.. alla mina pengar gick åt till de såklart. jag som hade så MKT !!
Ja, men jag köpte dom till slut..de va tungt eftersom jag vet att jag inte får köpa Evisujeansen i lule :(
sånt e livet =)

Kom hem typ 5, 6.. skulle testa jeansen men jag tog aldrig av dom så jag sitter me dom fortfarande ^^ haha de blir oftast så.. när jag kommer hem och ser Evisujeansen på dIVA kommer jag ångra mig fett mkt att jag köpte dom här eftersom evisujeansen är råååhetaa !<3
nog pratat om jeans.
Ikväll ska jag se En prinsessan dagbok 1 haha :D efter de typ chill :)

De var min dag de,  tror inte jag orkar skriva nå ikväll. men jag kaaaanske gör de ;)
Haha jag skrev ganska mkt, eller mest detaljerat, men de är Manne som säger att jag skriver korta inlägg och att jag ska ha mer detaljer, så ja (:



 yeey, jeansen :) haha snygga ? (not) hah ;p

Kommentarer
Postat av: Manne

bravo;) äntligen gör du nåt rätt

2007-12-26 @ 23:11:46
Postat av: frida

jeans-beroende? xD
snygga dom var!

2007-12-30 @ 12:52:07
URL: http://fridayy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

MSN/Hotmail:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0