home sweet home :D eller inte än men..you know .

YOOO

idag vaknade man typ 10 ? kommer inte ihåg när exakt.. eller jag vakna 7 på morronen av att jag låg på mobilen, srry alla ni som jag smsa me, men jag somna -.-
SEN vart klockan 10, steg upp, börja smsa haha.. nörd jag vet :) fix, frukost, lite tv och sen skulle vi åka.. tillbaka till Sthlm då :p
Smsa typ hela vägen.. eller först smsa Evis att jag skulle ringa henne och sen lägga till Stina i våran konversation (?) bara för att dom inte visste hur man gjorde ^^ haha otekniska eller va ? ;) iaf Stina haha :D haha srry.. snacka me dom nån timma, sen skulle Stina till sin mormor&morfar och då gick Evis också..just innan vi la på så sms:a Lisowski mig, så jag fortsatte smsa med henne, och sen börja både Stina och Eve smsa mig, och jag tänkte just bah: haha bara Frida som jag inte sms:ar me typ, sen gick Stina & Lisa, och Evis var seg..men hon svara ibland och just då smsa Frida :O creepy och Stina kom tillbaka.. men bara för att jag var så jävla trött och hade tänkt sova skrev jag ett sms till alla typ: orkar inte sms:a srry ! ska sova är hävligt trött, vi hörs sen eller nåt.. haha dumt jag vet ^^
vid cirka 5  6 var vi hemma, SKÖÖNT ! hatar att bila, speciellt om man sitter bredvid två kusiner som bara skriker åt varann, typ; idiot och hållkäft ;p cp Soheil.. haha

väl hemma så testa jag mina jeans, vill absolut inte ha dom typ :o asså vafan äre me mig !?
ja så jag har bestämt mig för att lämna tillbaka.. mina 96jeaaaans, srry Evis ! :( lämnar jag tillbaka dom där kan jag spara till Evisujeansen..hoppas de hjälper (A)
betala 1200 för dom och de finns svinsnygga andra jeans jag har sett dom jag kan få för så mkt.. som jag verkligen vill ha (!) som t.ex Evisu ^^ vi får se hur de går :)

Ikväll: (söndag) ? typ nörda min mobil och sms:a 8-)
Måndag: NYÅR FFS , typ nån fest nånstans ? aja vettefan . 
Tisdag: vene
Onsdag: hoppas stan, måste lämna tillbaka jeansen innan jag åker hem.. ;S
Torsdag: LULEÅ <3<3 sakna som fan !

då vet ni hur de ser ut nåra dagar frammåt :)

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

MSN/Hotmail:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0