seeegt,

Tjaaa

Vakande typ vid 10 igen..som vanligt då :p tog typ nån timme och och bestämma sig om jag skulle ha kvar jeansen. jag la ner jeansen i påsen me kvitto och allt och gav den till Soheil innan han skulle in till stan .. men sen i sista sekunden tog jag den ifrån han och bestämde att jag skulle ha kvar dom.
Puh, vilket beslut asså :)

For ut lite senare med Soheils mamma, vi for nå place men vettefan va de hette ;p
Kom hem, åt mat, och så har jag suttit vid datooorn :D haha inte så mkt har hänt idag men ikväll blir de väl chill och packa, Skövde imorrn !

sms:ar för fullt, gratis som ni vet kanske ;>

Pusstjoo

Kommentarer
Postat av: frida

gratis sms

2007-12-30 @ 12:51:24
URL: http://fridayy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

MSN/Hotmail:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0