Skövddde :)

yo.

Haha igår kväll var typ chill, FF ;) Soheils föräldrar va borta på nån konsert, kom hem typ halv 2 ^^ hah vi gick och la oss och så smsa jag me lisa till halv 3 ;p

Imorse vaknade jag typ 11 , seeeegt som fan.. typ åt frukost, packa till 1; sov däremellan också ;p
Halv 2 var vi påväg då till Skövde. satt och smsa hela vägen + musik :) cirka 5 var vi framme, åt middag..
Btw, vi är hos ett par som vi känner typ.. ja.
under kvällen har vi chilla, sett på film; Fantastic 4, 2an ;) sen hitta jag och Soheil gamla gamla bilder som vi suttit och kolla på :D hhahaha klockrena bilder !

har inte varit in på datorn nå idag, så jag tänkte att de va ett måste att skriva här lite :p sååå nu gör jag de.
ska väl sova strax, vettekatten va som händer imorron, men nåt :D

inte så mkt detaljer men jag hinner typ inte :p srry Manne (A)

ajja din får ha de bra era fuckerss, pusstjo <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

MSN/Hotmail:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0