the moon is dancing.

De va julafton :D


Vakande typ 10 igår, eller vettefan va klockan va.. hände inte så mkt på morronen typ data ^^ (haha jag vet, hela tiden, men vad ska man göra? )
hjälpte till oså, sen vid 3 dusch och fixx :)
STORT TACK till pappa där hemma i lule, helt ensammen, som fyllde på min mobil igår <3
gratis sms nu, bara o smsa (A)

vid 5 kom typ alla :) de var kul osv..

efter att alla hade farit typ data igen ^^ (haha jag vet..) vid halv 2 la jag mig men jag hade fått ett sms av evis så då smsa jag me henne, vid halv 3 palla vi inge mer så då sov vi :)

idag skulle vi typ fara ut ode men de är ju stängt överallt, blä, så de blir typ en långpromenad eller va soheil nu babbla om ^o)

skriver sen...typ.


kramisar, <3 / tinis ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

MSN/Hotmail:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0