www.trött.se

yo 

Skrev ju igår halv 1 men ja, jag la mig typ en timma efter men jag fortsatte smsa till 3 me Lisa, Nettan, Elin , tröttt man är idag !
juste, Nettan & Elin skulle dygna, och Elin klara för första gången, WOW, grattis =) haha

Vaknade 10:51, år frukost en timme senare. såg typ lite tv och sen fixx och så for vi ut. vi for till nå centrum i här i Skövde :)
allt jag skrivit om att vi varit och shitt har jag lite bilder oså men jag har dom på mobilen, så när jag kommer hem blir de ett inlägg me bara bilder typ.. just so you know guys :)

Chill ikväll typ . tror vi åker tillbak till Sthlm imorron, menmen.
skriver kanske senare ikväll, är säker på att jag gör de :p hah

pusstja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

MSN/Hotmail:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0