delicious.

Tjenna, jag hann tyvärr inte blogga igår.
Cirka vid 2-tiden promenixa jag mot Lisa och därifrån gick vi till ica och köpte nudlar och lagade de. Sen kom Ida och Sua och vi gjorde lite svenska men vi hann inte så mycket eftersom jag och Lisa hade streetdance. Dirr efter streeten gick vi till Sua efter som hon och Ida var där och gjorde klart det sista inför redovisningen..

Idag det gick väl rätt bra, skulle ha fixat lite bättre med powerpointen men vi hann ju inte ens kolla igenom det så det var väl bara att köra, men nå var det ok annars.

Resten av dagen var rätt chill faktiskt, hade inte ens nån engelska för vi gjorde tröjorna, tänkte ladda upp bild men det gör jag typ imorgon efter träningen, då är det sent och då gör det inget om folk ser.
vi sluta 3 idag, jag var hemma kvart i 5! Skolan är ju så....vad var det Lisa, mysig? ;)

Middagen gick väl och äta, mamma hade lagat typ nå grejs men nå var det gott! och eftersom jag inte känner nån press med läxor ode blir det att nöta data hela kvällen och det känns ju bara så otroligt nice! Men vädret ute är inte så värst nice, var just ut....det här gillar vi inte.
Tänk om jag bara fortsätter att blogga såhär, då slipper folk klaga på mig och då är alla glada och lyckliga? Perfect. Men det gäller ju att låta 10 min i sitt liv gå till det här varje dag också. Nu ska jag forsätta msn:a med folk och 9 tycker jag att vi stänger av datorn.


Hörs imorgon, kyss <3

Kommentarer
Postat av: Ek

börjar bli som maffian och hänga kvar på skolan;)

2008-10-20 @ 19:42:03
URL: http://ek08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

MSN/Hotmail:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0