don't lie

Ja, då har man "msn:at" med folk seriöst hela kvällen! Nörd jag vet 8-)
Haha uppdaterar rätt ofta, men bloggar man inte på ett tag då börjar det bli rätt kul faktiskt.. annars hade jag aldrig uppdaterat nu liksom, när jag inte ens har något vettigt att skriva!

Klockan 9 ska datorn vara avstängt och det är väl bra, börjar 8 och går till 4 imorgon, och juste, vi har idrott; innebandy imorgon!! Ahh, kommer vara så jävla kul att jag kommer längta sönder mig tills på onsdan!   jag har problem.   

Just nu snackar jag bara med 1 person, undra om man inte ska skriva hejdå och tvätta bort kladdet från ögonen och sen lägga sig och chilla med musik? Hade gjort det på dirren om jag hade haft gratis sms också, men nej tyvärr så har man inte det, och det suger apa!



Godnatt! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

MSN/Hotmail:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0