here comes the rain again, falling from the stars.

Kvällen igår var trevlig, efter 7 for jag till dom andra, dom hade det mys, haha Bea hade det verkligen mys och hade redan bytt om till pyjamas och lisa hade en ganska unik outfit. Vi käka glass med jordgubbar och kola/chokladsås, mycket gott var det!





När vi flummat på ett bra tag hade vi typ pratstund, nä skoja men vi snacka om allt möjligt ett bra tag! och sen var det dags för Lisa och Sua att basta, jag och Bea pallade inte det så vi såg en film medans, Camp Rock. Nu har jag äntligen sett hela från början till slut.
När Sua och Lisa hade duschat och vi hade sett klart filmen slog vi på Titanic, jag har som aldrig orkat se den, och samma med Lisa, så dom andra tyckte att vi skulle se den. Själva Bea som älskar filmen så mycket somnade ju, och eftersom jag inte skulle sova där så drog jag hem 20 i 1 så jag hann ändå inte se hela..

Idag vaknade jag typ vid 10, har typ inte gjort ett piss sen dess! bara chillat och så. Vettekatten vad som händer ikväll.. så peeps, RING!

Håller på att hungra ihjäl, snart är maten klar, i hope. Det kommer säkert komma minst ett inlägg ikväll om jag bara sitter hemma och nördar.

Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

MSN/Hotmail:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0