it depends on you.

Haha vet ni vad jag skrev på msn igår: " fan, jag skulle ha lagt mig för 40 min sen -.- " och ni fattar säkert var det betyder, jag slog inte av datan den tid jag skulle men skitsamma jag klara mig genom denna långa sega dag iallafall.

Innebandyturnering imorgon, inte lika taggad nu..och jag är less. på allt. och innebandytröjan är i skolan någonstans, har tur om jag hittar den imorgon, troligtvis är den på slöjden. det här suger.

Vet ni, nu ska jag duscha och fixa allt för imorgon och sen ska jag verkligen sova 9! Det kan jag lova er, jag lovade aldrig igår, men nu har jag lovat! Har träning egentligen men jag har verkligen ingen lust, och tänk om det är värsta hårda träningen och så kommr jag med träningsvärk imorgon, det går ju inte liksom! och jag har redan varit duktig och hjälp pappa här ute, så jag är verkligen trött.


 fullt med löv var det.



och innan jag går, innan jag lägger mig kommer det ett till inlägg, ett godnatt inlägg typ, med en bild på våra tröjor :D ......om jag nu hittar min och kan ha den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

MSN/Hotmail:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0