the day that never comes,

I onsdags när jag kom hem ringde Bea och frågade om jag ville med till storheden med Lisa och Sua, dom var redan påväg men jag mötte upp dom och så promenixa vi dit, behövde verkligen annat att tänka på! Väl där köpte vi godis och flumma lite, men det var något kallt  När jag kom hem plugga jag typ matte hela kvällen framför datorn. La mig väldigt tidigt.
Torsdag var inte en av mina favoritdagar, var sur..som fan. Behöver vi ens snacka om den dagen? Nej, för det är inte den trevligaste,

Vi fick sluta tidigt igår iaf, matte provet gick mindre bra men nå känns det bra när man får ett sms av sin spanskalärare att man hade alla rätt :D Träningen gick bra, favvoträning for sure alltså.
Idag hade vi mentorsdag, vi skulle se film och sånt. Love boogie hette filmen, den gick att se ändå. vi hade bestämt sen att vi skulle ta bussen in till stan och käka på waldorf.

   suddigt.. men vafan bättre än inget.

När alla var klara blev det en tripp på stan, med Evis Stina Anna, och även förföljda av Robert Joar Manne. Jobbigt... vi har fått springa runt och försökt bli av med dom..ibland lyckades vi!

Om ett tag ska jag till Lisa Sua Bea, blir väl mys! slå en pling, kommer troligtvis inte svara på sms eftersom jag har ganska lite cash på mobilen. Vem vet, ni kanske får ett inlägg därborta.




Det var så jävla hemskt, tårarna bara rann..


Kommentarer
Postat av: frida

nä, torsdagen var inte så trevlig..

2008-10-25 @ 20:31:37
URL: http://friidalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

MSN/Hotmail:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0