halloween spirit

Ja iförrgår, vi gick och la oss 4, fett trött man var för jag steg upp 10 än en gång men Tara sov ju såklart till 12, as usual! Vi slöa hela dagen framför tv:n och datorn tills det var dags att dra in till stan, väl där köpte man ju lite tjofs! 2 hundringar gick ju åt igår. inte bra alltså, vad hände med att spara till sthlm? när klockan blev 7 drog vi till the pontus hall. japp vi hade träning och det gick fan sjukt! Det var då en träning man kunde kalla träning, träna typ ihjäl mig! Hoppas det går lika bra på söndag, WISH ME GOOD LUCK FFS!

Död som jag var när jag kom hem igår, hoppa jag in i duschen och satt vi datorn ett tag och sedan efter det gick jag och la mig. Imorse KLOCKAN 10 ofc, vaknade jag. Käka frulle och sen drog jag in till stan igen, och var back på en timme typ.
Det var längesen man typ gick in i affärer som GAME och sånt, det var kul ! fast inte kul när man ser en massa spel man vill ha :| Iaf inte när man står där och dreglar efter Rock Band, men vet ni vad! tror inte jag vill ha det, World Tour kommer ju snart, SÅ mycket bättre, men SÅ mycket svårare säkert, men är man elit är det ju inga problemos, ehe.










Innan bussen skulle åka drog jag ner till kulturens hus och reserverade 2 biljetter, bullet for my valentine! Ännu ett steg frammåt! Jao, sen tog jag bussen hem och chilla lite. Fixade även mitt tävling licens kort till på söndag, och sen har jag varit social på msn ett tag. Om ett tag ringer Lisa och vi får se vad vi hittar på, yeye en massa skoj som vanligt ofc.


 


Och btw, den här glassen är så mumsigt äcklig ;s fyfan!




Kramhejs!


Kommentarer
Postat av: lisa

glassen är 7kt äcklig! :(

lyyyyckaa till på sönddaag sötnos! <3

2008-11-01 @ 00:28:18
URL: http://lisalakso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

MSN/Hotmail:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0