it's like a whirlwind inside of my head

Okej, jag satt bara hemma och nörda men ändå kom det inget inlägg, men det var för att 3 timmar av kvällen igår snacka jag i tele med Lisa så och det var i hemtelefonen så jag kunde inte ha handsfree och då pallade jag inte det. Ja vi snacka om allt möjligt och strax efter 12 la vi på och så fortsatte vi snacket på msn och med massa andra.

Idag vakna jag halv 10 eller halv 9 blir det ju eftersom man ska ställa om tiden, håller med Nettan, rätt ballt ändå.
Streetdance idag, ja det är väl bara det som händer i guess. Seriöst, ring om ni har tråkigt efter det !
1 veckas lov, vad fan ska man göra !? hoppas snön kommer snart iaf, skulle vara mys! :)
ska fortsätta snoka på pix sen ska jag nog se high school musical, eller jag slog på 1an igår och då när jag hade sett 20 min ringde Lisa och sen stängde jag bara av eftersom jag inte orkade se den vid 12... undra om jag ska vänta på henne så ser vi 1an från början och sen 2an och så kan man sen se 3an eller ska jag se 1an nu? jag tror jag gör så, och Lisa jag kan se den 2 gånger! det gör inget.

Sådär, nu ska jag kolla på pix sen se high school musical,
<333





Kommentarer
Postat av: henke

kommentar ! -_-

2008-10-26 @ 12:00:20
Postat av: lisa

naaw gulle! :*

2008-10-26 @ 13:36:19
URL: http://lisalakso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

MSN/Hotmail:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0