that's the question

Senaste person som:

Sov i din säng: Det var jag!
Du pratade med: Mamma
Du gick på bio med: Så länge sen att jag inte minns
Du gick på stan med: Evelina
Skällde på dig: Mamma säkert

Senaste:

Låt du hörde: H
Film du såg: High shcool musical 1
Mat du åt: Middag
Kram: Can't remember
Puss: Can't remember
Känslan: Konstig känsla
Ilska: Skolan!!
Resa: Jullov 07, Sthlm
Glädje: Tanken på innebandyturneringen imorgon
Dröm: Det minns jag inte
Boken du läste: Varför dör grannarna?
Personen du träffade: Mamma
Personen du pratade i telefon med: Mamma
Personen du fick sms av: Anna
Gången du åt en 7-eleven korv: Never happend
Gången du var utomhus: Idag efter skolan typ
Gången du sov: Inatt
Gånen hela din familj åt middag tillsammans: I Lördags
Saken du köpte: Tshirts i lördags


Om dig:

Namn: Tina
Ålder: 15 sen i augusti
Sysselsättning: Träning, eller plugg är det väl mest.
Bra egenskaper: Det får ni avgöra 
Dåliga egenskaper: För många att nämna här, haha ;)
Hårfärg: Svart
Ögonfärg: Brun
Skostorlek: 36

Allmänt:

Ska bli skoj: Höstlovet som kommer, och innebandyturneringen imorgon
Ska inte bli skoj: Matteprov, spanskaprov på torsdag, och om det blir förlust imorgon.
Sparar till: Sparar massor med pengar tills Sthlm!
Önskar jag var bättre på: Vet inte!
Dagens dryck: Mjölk
Vad saknar du? Gamla tider, 7an!
Två band/artister: Bullet for my valentine, Slipknot
Vad har du gjort idag: Skola för det mesta,
Var det kul? Nej verkligen inte
Brukar du svära mycket? Ganska mycket
Hur tidigt stiger du upp? 10 över 7
Är det bra eller dåligt? Braa

Gillar du att slåss eller? Klart! annars hade jag inte tränat karate
Vad ska du göra ikväll? Fixa inför imorgon, sova
Hur många timmar sover du per natt? 7-8 timmar
Vad är det för veckodag? Tråkig tisdag
Är du uppväxt i stan eller på landet? Lule, the one and only!
Har du utländska föräldrar? Det har jag :)
Vad lyssnar du på för musik nu? Ingen alls
Öl eller Vin? Cola
Vad längtar du till: Imorgon, Fredag!
Vem hatar du: Orka hata ;) men det är mycket/många jag inte gillar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

MSN/Hotmail:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0