it would be perfect.

Tjenna, jag hann inte uppdatera igår men här får ni lite update.

Dagen igår började med data nötning (ofc, vad annars liksom) Jag skulle ha varit med Evis och Stina med det blev inte av för jag skulle till Tara, srry dudes <3 hursomhelst tog jag bussen in till stan och där chilla jag ett tag tills nästa buss mot björx kom! Jag och Tara.. vi skulle baka kladdkaka, aa men det fanns ju inte mycket kakao (trodde vi) så vi skulle göra halvsats men allt blev bara fel, haha och inte blev det nån jävla kladdkaka. nejnej det blev torrkaka! Misslyckat som fan alltså. bild kommer senare när jag är hemma. Efter middagen var det dags för träning, gick faktiskt bra och vet ni? En sista träning imorgon, sen är det tävling under helgen. Ja säg adjö, för jag kommer dö. Hahaha det där rimma ju typ, ^^ ja men wish me good luck!

Ja men hörrni folks, vad händer under halloween? jag själv har då absolut ingen aning om vad som händer, hör av er !

När vi kom hem satte vi oss och såg desperate housewives på dirr, vi missa dom första minuterna. Sen blev det att hoppa in i duschen och på kvällen såg vi film och la oss vid 2. och innan vi la oss sa Tara; väck mig inte före 11 ! vet ni, hon kan sova bort hela dagen om inget hindrar henne ;o helt sjukt. Ja vi åt frukost framför teven och senare gjorde en ny kladdiskakis, och den ser ju bara helt perfect ut ! yeah. halv 4 hade Tara basketträning så jag drog in till stan kom hem klockan 6, då vara Tara hemma men så drog hon igen för dom skulle och sälja toapapper..så nu sitter jag här...och väntar....på att hon ska komma hem, liksom. Aoow, snart är lovet slut = skola! Har gjort bort alla prov innan lovet förrutom ett så det är chilledill. Alltså, jag räknas serilst ner dagarna till sthlm så bara mycket som det går!!



See yaa fuckers :)


Kommentarer
Postat av: Stina

På tal om HW, till mig är du välkommen ! och lycka till på tävlingen! :)

2008-10-29 @ 22:32:59
URL: http://stinastork.blogg.se/
Postat av: lisa

vem var det som lovade att vara med mig också ?! lite besviken måste ja erkänna att jag blev.

2008-10-29 @ 23:38:48
URL: http://lisalakso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

MSN/Hotmail:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0