your voice.

Vi tar det nu tänkte jag..för då kanske ni får ett inlägg ikväll, imorgon och på tisdag! Det låter ju ännu mer super! don't ya think?

Kvällen igår var väl rätt nice..hade inte så mycket att göra men tillslut var man ju hemma. Jag och Tara babbla på som vanligt, och vad man än snackar om slutar det alltid med samma saker. Kom hem 1 och drygt halv 2 la jag mig och lyssna på musik. Vet inte hur det här gick till men jag vaknade 20 i 12 idag! can you belive it peeps? för en halvtimme sen alltså, och jag har redan hunnit käka frukost. *yäh-smiley-från-msn*

Idag har vi besämt att vi ska göra klart det sista av svenskan, blir allt som vi har planerat kommer det nog gå bra ändå : )
Hoppas allt går fort för jag har verkligen ingen ork, och sen är det både streetdancen och karaten.




puss och kram vi ses på stan





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

MSN/Hotmail:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0