you're gone...forever.

Öh..hej ^^

mina skolfoton kom igår... inte fina kan jag då säga er! Idag har jag varit på stan med Evelina, det var ett tag sen faktiskt, men kul var det. Köpte 9 tshirtar, och nej alla är inte till mig men den som lever får se till vad.
Nu försöker jag komma på vad som har hänt under tiden jag inte har skrivit men jag kommer seriöst inte på något..iaf saker som jag kan skriva här.
Matteprov på torsdag, huvva. Och på tal om matteprov, sist jag bloggade skrev jag också att vi hade matteprov, 3 veckor en var ju det men så kan det gå, men skolan går rätt bra, än så länge iaf. Hittills är det positiva resultat men ni vet ju hur länge det kommer hålla :p

Om 2 timmar ungefär ska vi till en vi känner på middag och Taras familj kommer också dit, så lite sällskap men vettekatten vad vi kommer göra, blir väl att ta det chill som vanligt då och glo tv.

En vecka kvar innan lovet! Måndag, tisdag är det vanliga skoldagar, sen på onsdag är det innebandyturnering. Det kommer bli skoj för jag är taggad! Torsdagen är en vanlig då, och på fredag är det mentorsdag. Vi ska typ se film, käka godis och chilla ode i skolan. Före 12 tar vi bussen in till stan och ska käka på waldorf, japp vi har bokat ett bord; 26 pers! Skönt med lov sen!
Nu har jag skrivit litegrann iaf, är ni nöja peeps? ska inte dra ihop värsta långa inlägget så det här får väl typ räcka.
Btw, redovisning på måndag och jag kan säga redan nu att det kommer gå piss så ha inte höga förväntningar, å andra sidan, vem har det egentligen? Känner nu att jag inte skriver nå vettigt så jag ska ta och sluta skriva här och så får ni troligtvis ett inlägg innan..tisdag? Det låter super tycker jag! 


pusss -v-

Kommentarer
Postat av: Stina

Tisdag låter super Tinis! kul med lite uppdatering, äntligen! :D

2008-10-19 @ 11:28:05
URL: http://stinastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

MSN/Hotmail:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0