behind brown eyes

Sista dagen man kan vara uppe sent då ! skolan början på måndag och det är lika illa varje gång.
vi har iaf temavecka så vi har inga vanliga lektioner utan kommer att ha det man har på elevens val vilket innebär IDROTT :)
tog en trip till storheden med lisa susanne och jeanette igår kväll och chillade där och efteråt chillade vi på hos mig men dock bara jag och lisa ! vid 3 slocka vi och så vakna vi halv 5 och jag var då vaken till 6 innan jag somna om igen.

Ikväll har vi då planer, får se om det blir som vi har tänkt oss. tror inte jag kommer blogga ikväll iaf och imorgon kaaanske jag orkar se vad som finns att plugga annars är det träning som gäller. hårdträning hela veckan asså och sen på fredag bär det av! hoppas vi åker på dagen så jag slipper skolan :p



lisa




6 days left.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

MSN/Hotmail:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0