björnen sover

Gääsp! vi gick och la oss 6 på morgonen och så vakna vi 9. och that's it liksom no more sleep denna dag! vi var så sjukt trötta att vi blev pigga typ? det förklarar den sena läggninstiden. vi var väldigt bored också efter att ha nött ut facebook, pixbox och mtv dom 5 senaste timmarna och då skickade vi lite sms till folk som löd såhär: Tja alla snyggingar, vad drömmer ni om? dom blev väl antagligen less eller så tyckte dom att det var kul, men dom flesta tyckte att det var onödigt att vara uppe så sent :) Jag kommer aldrig palla min träning som btw är om 4 timmar så borde nog promenera hem. oj bara tanken lät ju jobbig det är ju så jävla långt att gå! men tar mig nog hem på något sätt.




lisa, och ja det där var hennes kudde inatt!
"det var ju fan skööönt"






5 days left.

Kommentarer
Postat av: Eken

jag räknar mig till "dom flesta" ;)

2009-04-19 @ 20:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

MSN/Hotmail:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0