break the ice

Sjukt kass uppdatering men det enda jag har gjort denna vecka är att ha suttit och plugga vilket jag även ska göra efter jag har skrivit här lite. hinner nästan inte med mina träningar för stadsöskolan här i gammelstad,luleå tycker det är så roligt att plåga sina elever med 4 prov sista veckan innan påsklovet (Y)

Kollar jag på tidigare så slänger jag alltid upp en bild när någon fyller och år ode, vilket har inte funkat så bra detta år! Tara och Lisa har fyllt år, sen har även Max fyllt år! kände inte dig då men förlåt iaf, och sen har även Anna fyllt 16, och Emil fyllde år förra veckan! ska skärpa mig :) ingen fyller år den här månaden iaf men i maj då börjas det igen!


satt uppe till 2 och plugga igår! sjukt trött jag var imorse men nu idag har vi gjort bort två prov och sen imrogon har vi bara NO kvar! och på tal om NO så började jag tänka på när vi hade biologi prov, det var en väldigt väldigt stor fråga om graviditeten, ja hela men som våran lärare hade delat upp och då blev det betydligt svårare. Evelina förstår inte när frågan var hur ägget ska befruktas osv vidare.. läraren försöker förklara att man bara helt enkelt ska skriva det (för han kan ju inte ge svaret direkt)
Evelina: jaha, så jag ska alltså bara skriva det, MAN KNULLAR?

HAHAHAHAHAHHHAHAHHAHAH!
alla sitter och skriver prov och hon bara skriker det rakt ut! bra jobbat evis! :)

ikväll är det street som gäller, men vi höres!


Kommentarer
Postat av: Camilla

hahaha ^^

2009-04-10 @ 18:57:10
URL: http://oasislove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

MSN/Hotmail:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0