go for it

Tja alla coola bananer! läget är bra, frisk nu!

i torsdags hade vi operationsdagsverkegrejs-dag inte själva dagen man typ har ledigt och jobbar utan att dom snacka om det och så skulle vi se en film. Flyga Drake. djup film och den skulle då utspela sig i afghanistan. men fyfan vad vissa scener var vidriga! en unge har en slangbella, men jag hann inte se vad han skulle skjuta men ändå, rakt i ögat på en annan! sjukt äckligt det var :p
3 april - igår alltså. JAG BRÖT MITT GODISLÖFTE!!
och det var itne ens gott, fuck vilken ångest..
nu vet ni det.
lördag morgon klockan 9 satt jag och plugga, bäst att vänja sig. helvetet på gymnasiet har inte börjat än så :)

Igår på stan träffade vi joar och stekte. och mitt i stan hade dom 3 stycken renar! väldigt stört trodde inte dom var riktiga förrän dom börjar viftar på öronen och joar som är crazy går fram och klappar dom. sjuk människa :D


Kommentarer
Postat av: Eken

fail!

2009-04-06 @ 22:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

MSN/Hotmail:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0