i want the whole piece

Jag är troett! vi somnade halv 4 igår. Lisa kom hit och så sov hon här då! vi var väldigt törstiga under kvällen så vi bestämde oss för att gå till starre en snabbis och köpa cola! en snabbis blev då ca 40 minuter! vi är ju snabba av oss (Y)
Senare på kvällen har jag ingen aning om vad vi gjorde men helt plötsligt var klockan 2 och då börjar vi bädda och halv 4 tappa vi smskompisar och somnade.

9.00-10.00 vaknar en morgonpigg tina och en trött lisa efter många timmars sömn :D vi har säkert suttit på alla sittplatser i vårat hus som det bara går och vi käka den efterlängtande glassen!!
Lisa har hjälpt mig att flytta runt mina saker i mitt rum, tack sötis <3 så nu ser det lite annorlunda ut.

Nu måste jag gå, min träning börjar 18! och jag måste byta om, puss :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

MSN/Hotmail:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0