Reminder

Denna vecka började suveränt. Måndag morgon kom teymourian hit och vi chillar!
Sedan beger vi oss till Storheden för att handla en massa gott till kvällen, haha vi bättre sent än aldrig. Våran tjockisdag kom iaf, tog bara ett halvår :)

Vi tjockar, pratar, msnar, smsar, ALLT CHILLIGT man kan göra.
Vid 3 är vi ganska less på datorn osv, så i en timme funderar vi vad vi ska göra.
Att sova var den stora frågan? Vi bestämde oss för att se The Hangover.
Slutade med att vi la oss halv 7, och morgonen därpå steg upp halv 11. Vi hade fått lagomt mycket sömn och en dag på stan väntade med ett gäng brudar. Vi såg idolfinalisterna, fett mycket folk det var där, helt sjukt.

Sen väntade träning. En efterlängtad träning verkligen! Allt fungerar super! När det är 10 min kvar av träningen händer det något som inte får hända. Jag gör samma spark och knät fuckar upp igen. Aa, där står jag och tårarna rinner. Inte för att det gjorde jätteont eller för att jag vart ledsen, jag var fucking FÖRBANNAD. Det är jag fortfarande. Får typ inte träna det det här halvåret som kommer heller. Fick fan huvudvärk för att jag lipa så jävla mycket igår, och jag har det fan än. Det här suger hästballe.

Och det var ju så att innan tidigare hade jag fått en tid hos läkaren idag 08:15! Gick jävligt segt men jag tog mig dit iaf, och resultatet = artroskopi (????) Dom ska sticka in en jävla kamera typ i mitt knä.

Efter att ha fått stå över tre jävla tävlingar blir det en fucking fjärde också, beloved Boden Open :\

fuck this shit!!!11one
Ett bra avslut på året då.......
Pissed off man är alltså.


två ganska så nöjda syskon, 06.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

MSN/Hotmail:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0