Kors i taket.

Here i am. Nu är det en sånhär tid då folk inte bloggar, men då gör jag det.
Vet ej när jag bloggade sist, men det var nog efter höstllovet. Ojoj det är ett tag sen, och väldigt mycket har hänt. Men Tara har ju uppdaterat...lite.

Julafton var ju igår, mycket mysigt. Endast jag och pappa eftersom mamma och min bró är bortresta och kommer om.. 17 dagar.

Dessa mornar/dagar/kvällar/nätter N-Ö-T-E-R jag 2 ½ men. Börjat om från säsong 1 och snart har jag fan sett klart, såg 12 avsnitt igår :D

När det gäller TV eller vad man ska säga så är det detdär som gäller just nu.

Om 6 dagar är det nyårsafton, vi lämnar 09 bakom oss. Bra men sorgligt ändå. händer lite saker innan dess.

Stan, några träffar med vännerna, och även ett läkarbesök 8.15. Jag vakna halv 2 idag, hur fan ska jag orka ta mig dit :S önska mig lycka till.



I'm out.






Och lyssna på den HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

MSN/Hotmail:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0