2LAX10

Gott nytt år alla vänner.
1 januari 2010.. Har fortfarande inte fattat det men det känns ändå lite weird.

Antar att jag ska berätta om kvällen, den började hos Matilda. Typ "förferre" då. Det var jag + 14 till.
Vi chillade, rejält och spelade lite och söp oss inte fulla, nejnej
Orkar inte skriva alla men vi var ett fet gäng med tjejer plus några boys.

Vid halv 12 snåret, (fan vad jag hatar det där ordet förövrigt) så tog vi oss in till stan, för att checka in fyrverkerierna och träffa vänner! Tror jag ändå fick ge en gottnyttår-kram till de flesta närmsta!

Kan ju även berätta att jag inte hade någon känsel i fötterna och trodde även att mina tår skulle gå av. Men det var det fan värt. Vi drog oss mot Max, tröck några pommes och en burgare, och det satt fint som vanligt. Årets första käk blev maxmat, oj vad förvånade ni blir. Strax därefter drog alla hem och jag däcka efter 3 nångång. 

Kvällen var bra, rolig, fantastisk, går att beskriva med många ord, men för att göra det kort: kvällen var fucking UNDERBAR!

2009 var fan ett asbra år, och då ska vi försöka göra 2010 bättre, det ska bli suveränt!


I'm out, kyss.




Kommentarer
Postat av: JL

Sv: Hahah, helt rätt tina! Han är min. Så du vet... ;)

2010-01-04 @ 19:43:53
URL: http://juliiialundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

MSN/Hotmail:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0