Last Night

En hel del hänt denna första vecka i januari. Hade faktiskt ett halv inlägg i utkast men skriver om på nytt!


Lördag: vi var på middag hos the Teymourian's. Mycket nice, mycket folk, mycket slams.
Jag och pappa blev sist kvar där, like the old times. Han drog hem vid 3 och jag bestämde mig för att dra en sleepover. Det hann även bli morgon innan vi somna, som vanligt då.

Söndag: Frukost halv 3, bättre sent än aldrig. På kvällen tror jag att Gidlöw och Rönnbäck kom hit och joinade mitt überchilliga...chill.

Måndag: Dagen efter spenderades dagen på stan med dom två och även Eliasson.
Vi lunchade på dagobert, mys. vi mötte Christensen och vi bestämde oss för att styra upp ett chill hos Gidlöw med henne på kvällen.

Tisdag: Efter knappt några timmars sömn ringer Lakso mig. Vi gör upp en deal osv, hur länge vi får duscha, fixa oss osv. You get the point. vi möttes inne i stan, egentligen endast med för snabba ärenden men vi blev kvar där ett bra tag och jag lyckades spendera pengar på ett par jeans och en skjorta.
Gjorde ett stopp på Storheden för att handla lite och sedan vidare till mig.
Då var det redan kväll och så kom Rönnbäck och Gidlöw hit. Efter 2 timmars matlagning så satt vi där och käkade världens godaste middag nånsin. Vi chillade på resten av kvällen och kom på en massa galenskaper :p

Onsdag: Vaknade sent, väldigt sent. men det var nice. Sova <3 Eklöf ringde och hon blev kvar här hela kvällen, vi gjorde ingenting som vi själva beskrev det, men det var trevligt ändå.

Torsdag: Det vill säga idag då. Vaknade rätt segt, och gjorde några hushållssysslor här hemma som jag lovat pappa. Och efter att ha gjort den första facebook-kollen, believe or not, Jag bestämde mig för att plugga.
Det tog ett tag att komma igång men det gick bra efter ett tag och jag måste verkligen få uttrycka hur jäääävla tråkigt det var alltså. och på måndag börjar skolan, lika bra att ta livet av sig.
Har varit på instruktörsmöte ikväll, typ onödigt. Nä men det disskuterades ett och annat.

Imorgon blir det troligtvis en till tjejkväll igen.

Men som alla andra kvällar/nätter ska jag nu börja med mitt 2½ men-maraton! Hinner säkert se en halv säsong ikväll, det är ju som sagt några timmar kvar tills jag kommer lägga mig.

Usch, ett långt inlägg, hate it. Men så blir det när jag inte skriver på några dagar.




I'm out, kyss.

Kommentarer
Postat av: Eken

Varför laga middag i två timmar när man kan dra till GP eller Max och få mat snabbt och enkelt..?

2010-01-07 @ 23:22:59
URL: http://ek08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

MSN/Hotmail:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0